2010. április 25., vasárnap

Bakonyi bicózás a Cuha-völgyben (Zirc - Pannonhalma)

Vasárnap reggel korán keltünk, s indultunk túrázni. Gyorsan összecsomagoltuk a tízórait, aztán gurultunk a faluba a nyolcas misére. A terv az volt, hogy vonattal megyünk Zircig, de hiába a bejelentett csoport, nem volt biciklis kocsi : ( Ahol helyet találtunk, mindenhova bepréseltünk egy-egy kerékpárt : )

Zircen megnéztük a XII. századi romokat, majd a ciszterci apátságot. Elizeus atya mesélt nekünk a ciszterciekről és az apátságról.

Megnéztük a Reguly Antal Műemlékkönyvtárat is, majd indultunk a Cuha-völgybe. Útközben fagyiztunk egyet. Az erdei út tartogatott pár kihívást: földút, sőt "sárút", patakok, meredélyek, eltévedések, pedál és defekt-gondok, szerelések ...stb.
Nem sokan maradtak szárazon ... sőt ...

Kb. 40 valahány kilométert tekertünk Zirctől a pannonhalmi apátságig. Ebben volt földút, aszfalt, patak, szántóföld :)

... mondanom se kell, hogy estére nem sok gond volt az elalvással!!!!!!!!!!