2010. szeptember 16., csütörtök

Tízezer méter

Ma kivételesen korán kezdődött a nap ... egyeseknek ...
Sportnap keretében minden diáknak le kell futnia ma 10 km-t. Mindegy, hogy egyben vagy a nap különböző részeiben felosztva. A lényeg a sport!
Fél hétkor a háló szinte már teljesen üres volt. A fiúk jó része már reggel hat óta futott. Mire felfutottam a várig, majdnem én is "kihaltam" (... mint a mamutok), az első 1500 méter után azt hittem, végem ... 2500-nál fel akartam adni ... (de, hát hogy nézne ez ki ...) A fiúk is rendíthetetlenül futottak, s ez nekem is erőt adott. Sokan lefutottuk az egész távot reggel, a többieknek kitartás a naphoz!!!!

A hétvégén elmegyünk a fiúkkal túrázni, de mivel páran még mindig nem hozták el a biciklijüket, így gyalogolunk. Pár diákomnak büntetésből nincs itt a biciklije ... Újra (sokadszor már) kérném a szülőket, hogy ne a sport megvonásával büntessék gyermekeiket!!!! Rengeteg feszültség, fölös energia vezethető le sporttal, s szeretném is hangsúlyozni a fiúknak, hogy ez egy jó módszer. Az iskola is óriási energiákat mozgósít azért, hogy a fiúk mozogjanak. Az igazi "sorscsapás" náluk talán az, ha otthon megvonják pl. a tévézést, számítógépes játékokat, PSP-t, Mc Donald's-ot ... csak ne a biciklit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése